Montessori Varhaiskasvatus Oy

Tartu tilaisuuteen ja liity joukkoomme!

Meillä pääset kokemaan ja osallistumaan montessoripedagogiikkaa toteuttavien päiväkotien arkeen. Tästä saattaa avautua työurallesi uusi ovi, riippumatta siitä oletko työurasi alussa vai jo hyvän matkaa siinä edenneenä. Tartu rohkeasti hetkeen ja lähde katsomaan mitä montessoripedagoginen varhaiskasvatus sinulle tarjoaa.

Montessori kids in Helsinki 18

Tukenasi on osaava ja laaja-alainen eri ammattiryhmistä koostuva työyhteisö sekä yli 40 vuotta alalla toiminut palveluntuottaja, jolla on nykyisin seitsemän montessorivarhaiskasvatusta tarjoavaa leikkikoulu Helsingissä.

Arvostamme kiinnostustasi montessoripedagogiikkaa kohtaan, mutta emme edellytä sen osaamista. Meillä riittää intoa ja ammattitaitoa perehdyttää sinut montessoripedagogiikan menetelmiin. Työntekijänä sinulla on mahdollisuudet täydentää montessoripedagogista varhaiskasvatusta toteuttavaa tiimiä sekä kasvattaa omaa osaamistasi koulutusohjelmamme mukaisesti.

Työyhteisönä keskitymme positiivisen pedagogiikan kautta vaikuttamiseen ja osallisuuteen – näemme asiat mahdollisuutena!

Varhaiskasvatuksen opettaja / Montessoriohjaaja

Tukenasi on osaava ja laaja-alainen eri ammattiryhmistä koostuva työyhteisö sekä yli 40 vuotta alalla toiminut palveluntuottaja, jolla on nykyisin seitsemän montessoripäiväkotia Helsingissä.

Tule työskentemään Helsingissä sijaitseviin yhteisöllisiin leikkikouluihimme.

Varhaiskasvatuksen opettajana / montessoriohjaajana sinulla on mahdollisuudet täydentää montessoripedagogista varhaiskasvatusta toteuttavaa tiimiä sekä kasvattaa omaa osaamistasi. Vastaisit ryhmäsi muiden jäsenten kanssa lapsiryhmän varhaiskasvatuksesta, hoidosta ja huolenpidosta.

Olethan yhteydessä niin jutellaan lisää!

rekry@helsinginmontessori.fi, Maarit Mansikka p. + 358 40 1345414

Tai katso lisää avoimista työpaikoista täältä

Jätä vapaamuotoinen hakemus!

Etsimme aina osaavia alan ammattilaisia sekä uusia innokkaita työntekijöitä joukkoomme.

Sijaisuudet leikkikouluissa

Olisitko kiinnostunut tekemään sijaisuuksia oman elämäntilanteesi mukaisesti? Mikäli kiinnostuit, jätäthän hakemuksen, mielellämme keskustelemme kanssasi lisää!